Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Har tråkigt... längtar tillbaks till skolan

Hallå där!

Jag har trist, det börjar att bli tråkigt att gå hemma, specielt när alla dem andra har praktik, så inte kan man vara med någon heller. Jag längtar tills skolan börjar så att jag kan komma igång lite och inte behöva ´vara så deppig.

Solen lyser in genom fönstret, eller nehe inte nu längre. Den gjorde det för en minut sedan. det var riktigt varmt unne i stan idag, gick omkring och kolla på folk innan körlektionen. Det är faktist riktigt avslapnande.

Nu hoppas jag att Mel kan tänka sig att logga in på faceboock snart, måste värkligen snacka med henne.

Ha det bra vi ses igen snart

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0