Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Tåg, trafikljus ocj skolsaker

Jag har pricis varit ute och sprungit, så nu känner jag mig duktig.
Nu sittewr jag här och dricker lite iskall saft, muums, det är livet.

Skulle igentligen varit och ridigt idag, men det var ingen ridning det var teorri, jag hartar det så jag åkte ner till stan istället.

Igår var det en jaa märklig dag, först så missa jag bussen så jag fick ta tågrt, jag åker typ aldrig tåg. Men det är ju faktiskt rätt bra, jag fick motion på vägen till stationen och det går ju faktiskt fort. Fasst det var en hämsk lukt inne i tåget, jag kan inte beskriva den, men otäcka lykter gör mig svimmfärdig, så det var nog tur att det gick fort.
Sen så var jag då på körlektion och tränade på att åka i trafikljus... haha
Sen när jag skulle hem så var bussen försenbad och så träffa jag på en iriterande kille, behöver inte säja något namn, men han gjorde mig galen. Sen så kom inte 31- an så jag fick gå hem.


Och så vad jag och köpte lite grejer som man kan behöva i skolan sedan. Lite pennor,
kollegieblock och almenacka. Kan vara bra att ha inte sant.
 Ska man ha skolsaker ska dem vara snygga!!

 Bye Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0