Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Vardagsklänningar

 
Hej
Nu värkar det ju faktiskt som om våren har tänkt att stanna. Det vågar jag knappt att säga men jag säger det ändå. Men nu till våren kan det ju vara bra och kolla in några snygga klänningar.
 
 Det har jag gjort och jag hittade några riktiga godbitar. Jag har liksom bara festklänningar i gadderben, så jag skulle behöva några vardagsklänningar, så det är det jag har lagt fokus på. Men det gör ju inget om de även funkar till fest eller kvällsmiddagar.  
 
 
Klänning nr 1,  Jag älskar alla färger i denna klänningen. Och mönstret med blommorna är jättesnyggt. Jag tycker denna funkar både till vardagens sysslor och till kvällens middag eller fest. Om jag ska prata lite om outfiten lite också så tycker jag att skärpet hon har i midjan passar jättebra till klänningen, det gör outfiten komplätt och lite snyggare.
 
Klänning nr 2, Jag gillar färgen och det flickiga i denna klänningen. Spetsen gör att klänningen kommer till sin rätt och gör den till ett bra val i vår. Dessutom är tjejen jätte solbränd så då ser man hur bra klänningen funkar till solbränd hy, det är ju bra att veta tills i sommar, tänka bara en skön strandbromenad i den klänningen, härligt inte sant. Jag kanske ta och hänger på stranden hela sommaren.
 
Klänning nr 3, Vitt är snyggt, vackert, sött och oskuldfullt, och jag gillar det. Även har ser man hur bra i detta fallet vita klänningar passar solbränd hy. Dessutom tycker jag att rosetten vid bröstet är jättesnygg och hör klänningen ännu snyggare. Dessutom är det skönt när armarna inte r för stora utan i detta fallet bara är ett band. Jag gillar denna. Någon som tar studenten denna sommaren?  Denna klänningen skulle bli bra och fin.
 
Klänning nr 4, jag bara älskar de vit/röda mönstret i denna klänningen. Dessutom gör formen på klänningen att den sitter jättesnyggt, Även denna klänningen skulle jag kunna tänka mig långa strandpromenader i klädd i. En vit jacka till skulle vara pricken över i. Men funkar bra också utan, om det nu blir en varm sommar. Vi kan ju hoppas på det och be och hoppas lite till. Och en hoppas lite till.
 
Snygga klänningar (tro mig) gör att du mör lite bättre i sommar och vår. Så gå in och kolla om du hittar något du gillar. Tro mig det gör du för finns ett stort utbud på klänningar och även andra kläder.   
 
 
  
      
      
      
 
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0