Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Videoinlägg: Pocket Entertainment - MobilTV-kanal

 


Se mer här!
 
 
Hej på er!
Har ni en stund över mitt i vardagen? Då finns Pocket Entertainment. Det är en helt ny och gratis tv-kanal till mobilen. Här produceras hög kvalité i den nya tidens mediaspelare. Den kan användas på busen, i väntrummet eller varför inte en trist föreläsning i skolan. Det är bara du om kan bestämma detta. Pogramen är bara 5- 10 minuter men de utgår och ingår i serier som du kan följa, spåra eller spara och titta på, var och när du vill, visst är det fantastiskt. Har du en stund över och gillar serier och tv , som man faktiskt har ibland så kan ju detta vara något för dig.  
 
Detta skulle jag behöva på flyget till London ifall alla de andra somnar och jag är vaken, men det kommer nog inte att hända kommer nog att sova om en stock. Men det är ju bra att ha något ifall, inte sant? Nu ska jag och gå och kolla upp detta lite till. Tycker jag att ni ska göra också. Kan ju bli nice, och göra ditt liv lite roligare och underhållande.    
 
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0