Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Inspration Våroutfits

Hej på er!
 
Behöver ni lite inspiration till våren? Det tänkte jag att jag skulle bjuda på denna torsdagseftermiddag. Ha en bra dag och njut av det fina vädret. Just dessa är från HM.
'
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
H & M Hennes & Mauritz Sverige AB
 
Jag tycker det är en bra butik med mycket bra sortiment och varor.Butiken i Växjö Centrum är stor med mycket plats för varorna. Vilket är skönt eftersom det annars lätt blir så att det känns trångt och instängt. Som om man bara slängt in varor i butiken. Jag tycker att det är lätt att hitta det man söker dessutom. Det som drar ner betyget lite är att vissa i peonalen kan bli mycket trevligare mot sina kunder, men finns mycket trevlig personal också.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0