Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Solig men kall dag

Hej på er!
Idag har jag ledigt från skolan och det betyder  läsa böcker.Men jag tänkte att det vore synd att inte ta vara på det soliga vädret, så jag gick ut en stund. Men det var inte så kallt som jag trodde, det var riktigt skönt.
 
 
Under promenaden tog jag ett stopp på Bik bok i stan. Jag vet inte vad de höll på med där idag men jag tror att de försökte göra sin kunder döva, kan ni inte sänka musiken lite så man hör vad man tänker och slipper bli hörselskadad. Deutom var det lika trångnt som vanligt. Jag tycker att alla bik boks butiker har en förmåga att vara små och trånga, om man så är i Växjö, Jönköping eller Stockholm mm. Varför är drt så igentligen?
 
Sedan tog jag en plyggfika på ett caffe och passade på att läsa igenom en bok till. Riktigt gott kaffe hade de iallafall för att vara så billigt.
 
 
 
Kafé de luxe
 
Littet men myssigt ställe nära centrum. Har testat maten innan och den är prisvärd och bra utbud på dricka. Servicen är bra, trevlig personal. Inredningen är heftig och snygg. Var inne idag och drack kaffe, det är också mycket prisvärt. Jag rekomenderar detta stället!!
 
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0