Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

På lunch och hos frisören

Innan jag idag skulle till frisören passade jag på att äta lunch på Spice"N Rice. Jag gillar deras mat´och de har bra priser.
 
 
 
 
 
Spice'N Rice
 
Maten man får är god och man får mycket mat för pengarna. Maten är desutom kruddad på ett väldigt bra sätt. Personalen är trevlig och ger bra service. Resturangen är liten men mysig. Man får bra vippar bara man kommer in genom dörren. Skulle helt klart tipsa andra om att gå hit det är en jättetrevlig resturang som desutom ligger centralt.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
 
 
Sedan så var jag och gjorde något åt mitt slitna hår. Såhär blev det. Syns kanske inte jättebra på dessa bilder. Men det känns jättebra att ha blivit av med lite slitna toppar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0