Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Vårskorstime

Hej
Bara jag som har fått vårkänslor? Förmodligen inte nu när snön är borta och det faktist börjar bli lite varmare. Jag tänkte att det kanske skulle vara bra att kolla in lite nya skor till våren. Jag kollade in några på nättet, det är ju så himmla lätt. Bara trycka på några knappar och så vad det klart. Om man ska prova i affärer så hittar man bara 100 fel som igentligen inte finns, jag gör det i iallafall. Just dessa skor har jag hittat här:
online skor, fanns massa att välja på så bara in och kolla!
 
Svart tycker jag är stilrent och det funkar alltid. Just därför funkar det så bra. Jag hittade ett par svarta som jag gillade. Desutom så gillar jag gulddetaljerna på de längst ner. Och jag gillar att det är lite klack på de översta. Man skulle lägga ihopp de så skulle det bli perfect. Skulle jag redan ha köpt dem! Nu har jag lite svårt att bestämma mig, villka jag gillar mest igentligen. Får ta och fundera på det ett tag till. Jag har ju ändå lite tid på mig ännu.     
 
Jag hittade desutom några med lite färg på. De översta gillar jag mest. Jag gillar den råsa färgen och att de är lite kortare, blir inte lika varmt till sommaren. Desutom så passar färgen till de flesta andra färger, så man slipper tänka på det. Då blir iallafall jag glad. Men det jag gillar med en under och det som jag fastnade för var att de har så många olika färger, så jag vet inte hur jag är skapt igentligen? Jag gillar det mästa.
 
Gå in och kolla in ett par nya skor nu. Jag ska till skolan nu, ser inte alls fram emot det vi har idag så får se hur det går.  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0