Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Lördagskväll

Hej
Nu var vi hemma igen efter resturangbesök jag och tjejerna. Ikväll ska vi se melodifestivalen hemma hos mig. Jag hoppas att det blir bättre än föra veckan, vägrar att tro att Sverige inte har mer att komma med. Ska det bli en spänande final så får vi allt plocka fram några till stärka kort, annars kommer det ju bli jätte överlegset i finalen....
 
Vi var iallafall på en jättebra resturang idag, jag kunde inte bli mer nöjd. Nu ska vi förbreda efterätten här innan klockan 8. Ha det bra.
 
 
 
 
 
Jättemysig resturang med god mat, dryck och service. Var där idag och måste säga att jag var mycket nöjd med besöket. Bara en sådan sak att personalen kommer och frågar om allt äör bra.. Ja jag kommer att komma tillbaka och kommer säga till alla jag säger att göra det också.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Så gott maten ser ut :)

Svar: Det var den: )
Sofia

2013-02-09 @ 20:54:19
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0