Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Konstig dag

Hej på er!
Jag har haft en rätt konstig dag idag. Den började med en föreläsning på förmiddagen för att sedan fortsätta med ett möte på vikarieförmedlingen på eftermiddagen. (gud vad de hade mycket att säga) trode aldrig jag skulle komma därifrån.
 
Innan jag gick dit fick jag hinna med en snabb lunch på sådär 15 minuter. Jag som hatar att strässa när jag äter!!
Men McDonalds resturangen i Växjö city är den bästa jag varit på, så det gick bra ändå.
 
 
 
McDonald's
 
Ett mysigit och härligt ställe som ligger mitt i stan, pricis där man vill att det ska vara. Det är mysigt och fint inrätt och personalen är trevlig och hjälpsam. Maten är på som på de flesta andra av McDonalds resturanger, okej men kan bli bättre. Men resturangen i säg är kanon om ni frågar mig.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0