Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Brist på semlor

Hej på er!
Eftersom det är Fettisdagen idag så tänkte jag och Mell att vi skulle gå och fika och äta semlor, ja vet vårkänslor på rigtigt, fast snön bara vräker ner utanför fönstret just nu. Men eftersom det tydligen var fler som tänkte som vi så var semlorna slut, så det fick bli chockladkaka med marshmallows istället, men jag tror faktist det var bättre.
 
Innan jag hamnade på caffet med Mell var jag på föreläsning. Den var betydligt mer intressant och underhållande idag än i går kan man ju säga, men den var lång så det blev lite segt i slutet.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du får baka egna ^^

Svar: Jap, ska göra det någon dag när jag har tid: )
Sofia

2013-02-12 @ 18:52:00
URL: http://linneafridh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0