Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Ålens

Hej. Här kommer lite härliga bilder på saker från Ålens. Ha en bra kväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åhléns
 
Väldigt härlig butik att vara i med stort utbud på varor. Butikens olika avdelningar ar tydliga så det är lätt att hitta det man söker. Personalen är jättetrevlig och hjälpsam, och dessutom väldigt duktiga på det de gör. Jag hänger här ofta just för pga av detta, och jag kommer att komma tillbaka.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Moberg

hejsan! :D kolla in min vår-outfit jag valt ut från MQ. riktigt snygga plagg och accessoarer! :) det skulle betyda jättemycket för mig i fall du också skulle kunna rösta min outfit i deras pågående tävling.


DIREKTLÄNK: http://sarahmoberg.blogg.se/2013/february/mq-outfit.html

2013-02-25 @ 19:53:47
URL: http://sarahmoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0