Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Sponsrad video - Hannibal

 Här är nästa stora tv - serie om den berömda och okända mördaren Haniball, eller Haniball Lecter som han heter. Han är en av filmhistoriens mest kallblodiga seriemördare. Det innan kommit ut en hel del filmer om honom. Den första filmen heter när lammen tystnar och är en mycket omtyckt film värden över. Nu kommer då en tv-serie som handlar om Haniball. Will Graham är beteendevetare och har en mycket unik förmåga att sätta sig in i hur gärningsmän och offer tänker. Han kontaktar i alla fall dr Lecter som är landets mest framstående psykiater, han har en fantastisk men kuslig förmåga att ringa in de mest bestialiska förövarna, eftersom han tänker precis som dem.  De börjar snart att samarbeta utan att Graham vet att Lecter också är en av has lands värsta seriemördare, och också kannibal. Serien har premiär den 8 april i kanal 5. Jag kommer att sitta klistrad.     
 
Jag har sätt alla filmerna om Haniball och jag tycker att de  rysligt bra allihop. De går liksom in i huden och man får liksom gåshud av skräcken och rysligheterna i dem. Den sista filmen, Haniball Rising tycker jag nästan är bäst, den berör på ett sätt som de andra filmerna inte gör. Det är en film som jag tycker att ni alla borde se.
 
Om ni inte redan har sätt alla dessa filmer, ja då vet ni vad ni ska göra i helgen: ) Ha en bra helg så hörs vi: ) Och glöm inte premiären den 8 april.  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0