Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Jackor för i vår och sommar

Hej tjejer och killar, men jag siktar in mig på tjejerna just nu, för jag tänkte att jag skulle ge några bra tips på vår jackor. Nu verkade ju faktiskt som om våren har kommit på alvar, så nu är det dags att köpa det du behöver till våren. Här är några riktig snygga jackor, för nu är det dags att köpa nya kläder !!
 
Just dessa jackor kommer från bubbleroom.
 
Jacka 1, Absolut alla har en sådan jacka just nu! Men jag förstår varför, för de är grymt snygga. Jag gillar att jackan ser ut som en väst, färgen på bröstet och ryggen är jättesnygg och armarna sticker ut på ett rockigt, svart och snyggt sätt. Jag skulle köpa en sådan om det inte var så att jag redan har en massa massa jackor, trots att alla andra också har en, snygga kläder brukar man få dela med andra nämligen och det är inte hela världen för min del. Eller vad äger ni?
 
Jacka 2, Jag gillar denna modellen på jackor, trots att jag inte har så många själv, så det är det som ska investeras i om det ska bli något. Jag tycker att knapparna är jättesnygga och färgen är perfekt att ha till alla andra härliga färger i sommar, svart, rockig och snygg, precis som armarna på den föra jackan. Dessutom tycker jag att bältet i midjan passar hit jättebra. Det skulle vara jättesnyggt att ha denna jackan till ett bar färgglada byxor, inte sant.
 
Jacka 3, Nu har jag tydligen kommit in i en "rosa period" eller hur vist är färgen på denna jacka precis som färgen på råsa rosor? Jag har några jackor i denna modellen, och de är jättebra om man vill vara lite mer påklädd en varm sommardag, när man inte bara vill hänga runt i ett linne. De klär lite utan att bli allt för varma. Dessutom är de lätta att slänga över armen om det mot för modan skulle bli för varmt ändå.
 
Jacka 4, Jag vet inte hur det är med er, men jag älskar jeansjackor. Nu har jag dessutom hittat en som år råsa, hur bra är inte det. Jag tycker att de är lätta att ha till allt och det funkar till allt och i alla situationer, samt till alla former av fester. Även jeansjackor är jättebra varma somardagar när man vill se lite mer kläd ut. Hel snygga hel enkelt.
 
Så nu har jag tipsat om några jackor som jag gillar, men in och kolla om ni kan hitta något som passar er så hörs vi snart igen.
 
 
  
  
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jacka nr 1 är riktigt snygg!

2013-04-08 @ 17:12:28
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0