Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Pengar, pengar pengar.............

Hej


Jag hittade en rolig lista som listar de melodifestivallåtar som dragit in mest pengar under åren. Ja, jag vet jag har mani på listor.

1. Lyssna till ditt hjärta – Friends (Thomas G:son/Henrik Sethsson) 2001
2. Never Let It Go – Afro-Dite (Marcos Ubeda) 2002
3. Det gör ont – Lena Philipsson (Thomas ”Orup” Eriksson) 2004
4. Give Me Your Love - Fame (Calle Kindbom / Carl Lösnitz) 2003
5. Håll om mig - Nanne Grönvall (Ingela ”Pling” Forsman / Nanne Grönvall) 2005
6. Not A Sinner Nor A Saint - Alcazar (Bobby Ljunggren / Tommy Lydell / Lotta Ahlin) 2003
7. Crazy In Love – Jill Johnson (Larry Forsberg / Sven-Inge Sjöberg / Lennart Wastesson) 2003
8. Adrenaline - Mendez (Pablo Cepeda / Patrik Henzel / Rasmus Lindvall / Leopold Mendez / Robert Wåtz) 2002
9. Sing For Me - Andreas Johnson (Peter Kvint / Andreas Johnson) 2006
10. Min kärlek – Shirley Clamp (Bobby Ljunggren / Henrik Wikström / Ingela ”Pling” Forsman) 2004



Idag var jag i skolan och skolkade från föreläsningen för att vi skulle få klart grupparbetet, vi blev ju klara iallafall. Så nu kan vi koncentrera oss helt på tentan......haha ja den var bra. Nu ska jag få ner alla mina saker i väskan så ska jag ta halv 4 tåget till Jöpnköping, i helgen blir det entligen fest! 
Jag säger entligen för att ja, det var lite svårt att få ihopp den.  

OOO nu snöar det igen!!! Jag viste att det var för bra för att vara sant när varmeböljan kom i slutet av mars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0