Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Gästbloggare : Kim Hannah Rasenon

Tja!
Här kommer jag och trampar in: ) Jag dök oinbjuden upp här hemma hos Sofia försår ni, tänkte att hon kunde behöva lite sällskap ikväll. Så nu är hon ute i köket och skulle fiksa något, fråga mig inte vad.

Nu vet jag körde in här i Växjö idag vid ca 18.00, gud villken trafik allså: ) värre än i Jönköping,och hur kan det vara det Jönköping är ju större. Alla i Växjö kanske kör bil överallt´.... men Sofia säjer ju att alla i Växjö cyklar gämmt, så jag får inte ihop det?  Jaa jag vet inte får lösa det mysteriet någon annan dag. 

Nu värkar det som om Sofia kommer tillbaka, hon värkar inte kunna öppna dörren??? hahahah får gå och hjälpa henne. Snart tillbaka... 

- Kim!!!!!!
- Jaa vad är det?
- Kan du öppna dörren?

Okej nu fårstår jag hon hade hela famnen full med saker. Nu ska vi tydligen äta hela natten.... 

HA det bra, det var kul att skriva lite till er 


Kram från Kim  


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan,

Tänkte bara tipsa om min tävling där man kan vinna skönhetsprover. Det vore jättekul om du ville vara med!



Länk till tävlingen:

http://getfitordietryin.blogg.se/2011/october/vinn-skonhetsprover.html

2011-10-05 @ 11:30:46
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0