Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Fredag och hemma igen tillsist

Hallå lång dag i skolan idag.. eller den var nog inte så lång men det kändes så. Nu är jag hemma i Jönköping igen iallafall. Men det var lite strull, värkar altid vara det när jag åker tåg.  

När jag kom till stationen, efter att ha stressat som f:n så går inte det dumma tåget. Och inte talar dem om varför heller, förens efter jaa jag vet inte hur lång tid det var. " Ursäkta för bristande information tåget som skulle gå Kalmar - Växjö - Värnamo - Jönköping 16.12 var inställt pga personalbrist, tack för er förståelse, jaa eller hur vilken förståelse jag har ingen sådan liksom.

Ha en fortsatt bra kväll iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0