Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Melodifestivalen

Jag vet att jag inte komenterade melodifestivalen föra veckan och att ni blev jättearga på mig då, vad ni är insatta då, eller ska jag säga det är ju jag med, fattar inte att jag bryr mig. Men jag har faktist lite att tycka till om nu så...

Men en sak är klar iallafall, skönt att inte Babsan gick vidare, jag menar vi kan ju inte skicka en man som tror att han är en kvinna och som sjunger om spanjorer!
Nee det var tur nu slipper jag säga upp mitt svenska medlemsskap. Jag lovade att jag skulle göra det om han/hon vann.

Och en sak till varför hade tjejerna gannystan på sig, först första hon har ett rött över hela kroppen sen nästa hon har ett grönt över halsen! Vad är det för skumt mode igentligen!

Men det var rätt bra låtar iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0