Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Hit och ditt

Hallå igen: )

Jag har haft fullt upp senaste tiden. Först var jag på landet några veckor sedan sedan åkte jag som sakt till Stockholm, sedan hem var hemma några dagar sedan upp till kusten igen för att hälsa på en kompis, det har varit ett himla flängande. 

Jaa gud jag fick nästan en hjärtatack tror jag, när vi skulle åka båt ut så körde Jesber rätt på en sten, så Kimme flög ur i vattnet en halv meter från en annan sten. (Och ja, det finns massa stenar och grund pricis där) hon kunde ha blivit skadad rätt odentligt, så Jesber var inte så populär där sen.

Men vi hade bra väder så vi har badat sönder oss tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0