Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Två dagar i Bohuslän!

Hallå nu har jag pricis kommit hem från två kannon dagar i Bohuslän!
Första dagen var vi först på Nordens Ark i gassande sol, jag skulle haft med mig ett par solglasöggon kännde jag då, och så hade jag inte fåt något kaffe, fattar ni att jag inte var på topp senare under kvällen. Men det gick över med någon " vad det nu var förnågot taplet" som jag fick av Nea.
Det var en rätt kul kväll sedan, först svimmade jag nästan pizzerian, men det gick över på tre sekunder när jag bara fick lite frisk luft. Sen så märkte vi att varan lärare Linda är världsbäst på att imitera
Maria Montazami haha, och hon är väldigt vig. Ange kan äta ägggula utan att spy, och Nea kan dricka outsbädd saft helt utan problem mm.

Sen nästa dag efter en natt i en idrottssal åkte vi till Havets hus. Där fick vi en guidad tur av en väldigt speciell gubbe, men han var bra. Sen hade vi en låmg bilförd hem där alla sov hahah


Kommentarer
Postat av: Linnéa

När man ätit jättestarka ostbågar innan är det inga problem att dricka det ;)

2010-05-04 @ 21:46:13
URL: http://linneafridh.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahahaha okej:)

2010-05-05 @ 17:54:30
Postat av: ange

äsch utspädd saft är väla inget... höll på att kräkas utanför gympa salen.. usch fan va äckligt de va BLÄÄÄÄÄÄ!+o(

2010-06-07 @ 23:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0