Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Hagelstorm

Hade tänkt att lägga uppe en bild på mig, men jag ser ut som en dränkt katt så jag struntar i det. Alla som någon gång har släppat en Bordie collie som vill leka genom en hagelstorm förstår varför jag är så blöt.

Isabell bara
- Kolla nu ser man inte bergen därborta, det är inte klockt hur lång tid det tar för regnet att komma igentligen.
Och i nästa sikund så bara öste haglet ner, och det gjorde så ont. Allså vägen mellan fotbollsplanen och Rb har aldrig varit så lång tror jag.
Och så Bella också?
" Du Sofia det gör så ont, men om vi leker lite kanske det slutar.
ja allså hundar. Men istället för att träna så satt vi inne och drack te och åt Marshmallows.
Hahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0