Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Sminkmärke för småbarn???

Bilderna på tvååriga Princess fullt sminkad fick hennes pappa Peter Andre att gå i taket. Nu kommer nästa stora chock för honom, mamman till flickan vill använda henne till sitt nya smink märke, ett märke som ska göra smink för barn.
– Peter hoppas att det är något slags skämt, säger en vän till honom.



- " Det är inte bra att Princess använder mitt smink, maskara är ju jättefarligt om hon får i sig säjer mamma "Jordan"
För att sminket ska vara säkert så måste det vara ätbart. ( Hållå det var det korkaste jag hört!!!) Tvååringar ska inte sminkas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Visst om 10 -12 åringar gör det, det är ju mänskligt som jag har sakt innan. Men nu har det gått för långt!!!!

När bilderna på den sminkade tvååringen lades ut på Facebook
Detta är bilden som det har blivit sådant liv om, till höger Princess pappa Peter Andre

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Barn skall inte bära smink, enligt mig.

Det ger en tidigt uppfattning om vad tjejer "bör" bära. :S Nej..

2010-03-17 @ 08:27:32
URL: http://frida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0