Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Trafikstopp

Hallå när jag skulle hem från stan idag var det verkligen stopp i tarafiken!
Billarna stod still i Ekhagsrondelen och ända bort till A6 och lika långt på andra sidan, ända upp till Järabaken mot Tenhult och på smågaterna bort mot Rosenlund var det total stopp.

Jag funderade på vad detta kunde bero på ett tag, prinsessbrölopet tänkte jag förat, men det värkade lite olågist att alla skulle upp till Stockholm, och bara en timme innan det började, dem skulle inte hinna.
Sen kom jag på det det är någon himla cyckel grej veterrundan eller något. Så det var nog därför, men så himla mycket stopp ska det vell inte behöva bli, så jag vet inte: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0