Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Övergiven hund fastnade i luftventil

Hallå föresten nu är jag hemma igen, men bara i en vecka sedan åker jag igen.

Jag vet att jag är lite besatt av djur, men jag har ju förtusan gått djurvård och en av mina katogorier heter Djur. Så det är la inte så konstigt.

Men detta är det senaste som jag läste på aftonbladet.se. Men vissa människor är bara för mycket!!

Hämtat från Aftonbladet.se Även bilden nedan är hämtad därifrån
"Hunden Nikita fastnade med huvudet i en luftventil när hon försökte fly från en lägenhet i norra London där hon blivit lämnad av sin ägare i två dygn. Sedan domen föll mot hundägaren i går är han förbjuden att äga djur för fem år framöver."

Hunden Nikita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0