Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Inormt stressig dag!

Hallå idag var det värsta dagen i mitt liv tror jag. Vi ska lämna in projektarbetet och jag och Karro hade lite finnslip kvar att göra. Tänk om bara datorerna kunde ta och funka då! Dem måste ju bara göra det dagen innan en dedline!
Tog fan 20 minuter att starta fanskapet, och då hade mer är halva lektionen gått!
Så det var bara att fint sitta kvar och skriva det sista på rasten och då blev vi ändå inte klara så vi fick ta lite på luncen också och sen var jag tvungen att göra klart No grejen också under Lunchen!
Och sen gick det inte skriva ut det för någon rolig dummer hade skrivit ut ca 200 tomma papper som skrivaren stod och bara tryckte ut! Så då fick jag ju inte ut det heller! Så jag fick fiksa det efter lektionen.
Men nu är projektet klart iallafall hur skönt som hälst.

Sen så behövde jag och Karro slappna av lite om man säjer så. Så vi gick till ett caffe och fikade.


Sen var det daks för körlektion som tur var gick det bättre än allt annat under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0