Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Mig!

STEG 1
Namn: Sofia
Födelsedatum: 6 Mars
Hemstad/by: Jkpg
Ögonfärg: Mörkblå, blågröna, blåbruna, vet ej alla säjer olika
Hårfärg: Brunt
Skostorlek: 38
Civilstatus: Singel öppen för förslag
Höger eller Vänsterhänt?: Höger
Stjärntecken: fisk

STEG 2

Skor du har haft på dej idag: svarta stövlar, alldeles för kalla, måste nog köpa något varmare: )
Dina svagheter: Att jag kan bli väldigt orolig för något väldigt lite
Din rädsla: Mörka små rum

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Fan redan morgon
När somnade du igår?: La mig vid 12 somnade typ vid 1

STEG 4

Pepsi eller Cola: Pepsi
Mcdonalds eller Burgerking: På dem två, Burgerking
Adidas eller Nike:  mm vet inte
Lipton ice tea eller Nestea: skilnad??
Choklad eller Vanilj?: MM båda haha
Svär du?: Nästan aldrig
Sjunger du?: Det är inte ofta, då får ni trycka i mig mycket flickor: )
Duschar du varje dag?: Jaaap
Röker du?:  Neee fy
Gillar du skolan?: MMm ibland, ibland är det det värsta jag vet
Tror du på dej själv?: Ja, det gör jag :)
Kommer du överens med dina föräldrar?: Ja :)

STEG 6

Har du under senaste månaden...
Druckit Alkohol?: Jaaa
Rökt?: Nej,
Har du shoppat?: Ja, jag är hopplös när det gäller det
Ätit ett helt musli paket?: ääää neee
Har du skejtat?: neeep

Har du bakat?: Ja, ibland när man har tråkigt
Skadat dig?: Mmm jag är ju så klantig haha

STEG 7
Har du någonsin...
Svimmat?: Ja senast för typ ett halvår sedan, gud vad jag slog mig då!!
Däckat eller varit jättefull?: Nej nej :)
Blivit kallad hora?: Bara av någon kompis på skoj
Blivit nerslagen?: Haha, nej! :)

STEG 8

I framtiden...
Vilka namn ska dina barn heta?: Vet ju inte vad det blir för kön på mina ungar, men jag rabblar upp några namn, Pheope, Liam, Leon, Elvira, Jolene

Vad vill du jobba med när du blir äldre?:Jag vet inte, men måste snart bestämma mig.


STEG 9

Hur många cd-skivor har du?: Några som jag har sparat typ 10
Antal piercingar?: I öronen, två på ena sidan och ett på andra
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Många gånger, alla födelsedagar när man var liten, och så några gånger till.
Antal saker som du ångrar att du gjort idag?:  Tvättat grus, fråga inte!

STEG 10

Vart är du just nu?:  Hemma
Har du ett fönster närheten?:  ja på sidan av mig
Vad ser du när du tittar ut?:  Snö, snö, snö
Vad ska du göra i morgon?: Gå till skolan, ha några lektioner, åka till körskolan, tillbaka till skolan på ett möte, hem.
Vad tycker du om homosexuella?: Dem är människor, pricis som alla andra
Gillar du musik?: Skulle vara svårt att leva utan. Right? ;)
Sommar eller Vinter?: SOMMAR! för tusan nedrans SNÖ!!!
Brukar du ha kul?: mmm det är klart annas skulle livet inte bli lätt

Testet är hemtat från http://ciaojulia.blogg.se/ 

Kommentarer
Postat av: julia

yeaaah ;) nästan lite reklam här va :D

2010-02-23 @ 19:49:59
Postat av: Sofia

: ) jaap

2010-02-23 @ 22:17:41
URL: http://sofiagirlpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0