Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Tatueringar??

Hallå igen!
Jag sitter här och tänker lite. Jag har alltid tyckt att det är snyggt med några tatueringar, men inte när man har för många. Men sen någ jag tjejen i LA ink, Kat von D heter hon visst.
Det jag vill säja är att:
tjejen är ju jättesnygg!!      Oo nej fråga inte jag är inte lesbisk.
Alla hennes tatueringar passar bara så jättebra på henne, ja det är bara så snyggt, för jag såg en bild på Kat en gång det var någon som hade photoshopat bort alla hennes tatueriongar, och tro mig hon var inte lika snygg utan dem, även dem andra tjejerna i LA inks tatueringar är jättesnygga på dem, det har fått mig att tänka på vad jag tycker igentligen.. Jag vet inte.. men jag tror fortfarande inte att jag skulle kunna tänka mig att ha så många.


Jag lada upp några bilder på henne så får ni se själva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0