Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Ormar

När jag kollade igenom mina gammla inlägg så hittade jag ett ganska intresant. Så jag tar och kopierar det så kan ni läsa det igen, för jag tycker att jag har så rätt: )

"Jag har all respekt till dom som är rädda för ormar.. men jag tycker bara att det är synd.. ormar är mycket snälla och roliga djur ( finns undantag, men det finns det ju innom alla djurarter )
 Och när jag frågar dom jag jag känner som har ormforbi vad dom är så rädda för så säger dem ofta att " dom kan ju bitas" men mina vänner det´kan hundar, katter, kaniner och marsvin också..  tro mig jag vet.....
Så gör mig en tjänst och ge ormarna en chans, det är både dem och ni värda!!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0