Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Sommardrink och uppsatsskrivning

Hallå på er!
Nu har tiden visst runnit iväg igen, jag är ledsen. Kul att se att ni ändå kollar, statestiken är som den alltid har varit, på topp. Jag älskar er.

Idag har jag varit hemma, ingen skola självstudier. Så jag har typ skrivit uppsats från nio till tre. Så nu känner jag mig duktig.
Förutom det så har jag bara njutigt av att det har varit så varmt. Jätteskönt ju, har sommarkänslor nu, snart springer jag vell mer till sjön också!

Nu sitter jag har och dricker lite bål, en väldigt konstig blandning, påskmust, hallonsaft, hallon, bjärnbär och så is förstås, men synd att klaga det gick!



Kommentarer
Postat av: Linnéa Fridh

Hur orkar du vara så duktig? Då är du klar nu eller?

2010-04-12 @ 23:28:10
URL: http://linneafridh.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag är nestan klar, men det är skönt att få det gjort: )

2010-04-13 @ 10:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0