Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Slager och djur i behov av hjälp

Hallå där igen!
Jag sitter här och lysnar på lite gammal helig slager samtidigt som jag sitter och bloggar så att ni kan läsa vad jag har att säja, inget slår det vist. Det är nog snart daks för sängen det har varit en lång och tuff dag. Nu vill jag bara drömma mig bort lite.

Satt och kollade på något pogram om djur som mishandlas och vanvårdas, det är inte klokt var dem stakas djuren får stå ut med. Bara en sådan änkel sak att ge dem mat och vatten, så att dem inte svälter eller dör av törst. Sådana enkla saker som en treåring kan räkna ut. Det gör mig så arg!!!!!

Nu måste jag dra men vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0