Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Igår.. Lila pizzasalad och Van Helsing!!

Har ni ätit lila pizzasalad någon gång??'
Konstig fråga inte sant, det hade jag också tyckt om ni fråga mig innan igårkväll. Vi fick nämligen en sådan på restorangen vi var på.
Först såå var det bara Hanna som våga testa, men när jag väll gjorde det så upptäckte jag att det smaka pricis som vanligt. Haha..


Sen när vi var klara åkte vi hem till Hanna och försökte få igång dvdn, det gick inte så vi fick byta tv. Vi kolla på Van Helsing, den var ju bara för bra tror jag ska köpa den faktist. Munken är ju bara så bra, han passar ju värkligen inte in i filmen,ooo nej detta ser ju inte bra ut jag måste nog vana någon! haha, så grymm. TIPS! Grymmt bra film see!!!!


Ska jag ta och berätta om Hannas små misförstånd, nee tror inte det ni för ta och fråga om ni vill veta.






Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Tack så mycket :D ser verkligen framemot att få hem dem ;D

2009-09-27 @ 16:18:52
URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0