Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Torsdag, fjortistanter och blåbär

Hallå idag hade vi Djursjukvård hela dagen, fram till lunch om jag ska vara noga. Vi hade prov, det gick nog ganska bra, det trode jag inte när jag satt och plugga igår. Imunförsvar ditt och andning ditt. När vi tillsist hade gjort provet kom jag, Hanna och Karro på att vi var sist och att vi hade missat bussen. Så vi var lite mer djuren innan nästa buss gick.

Sen var jag och karro och fikade innan jag skulle ha körlektion. Och då såg vi två riktigt intressanta personer. För det första så såg dem pricis likadan ut, lika dana kläder och allt. Tvillingarna Tant kallade vi dem haha, ja snällt jag vet. Men dem var sådär 80 år, och stod och speglade sig i speglen värsta fjortisaktit, det såg..... så kul ut bara. Gapskratta sedan när vi var utom synhåll.

TIPS: Ålensfiket har så fantastiskt god blåbärskaka, ni måste bara tesa den!!!!
Och dertas latte är inte dum den heller .)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0