Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Ta det långt med parfymen!!

Hallä där kom pricis hem, har varit i centrum :) Nu sitter jag i vardasrumet med datan i knät och dricker Te, mysigt värre jag vet :) Te är faktist gott, jag har bara aldrig insett det innan. Men diggar TE NU!!

Allså när jag åkte hem med bussen idag så kom det på en tjej vid Ekagen, typ halvägs från Centrum till Tenhult. Allså hon stank värkligen parfym!!
Jag har inge problem med parfym, jag använder ju det själv. det gör ju alla. Men detta var värkligen extremt. Jag satt längst bak i bussen och hon längst fram, och jag kände det ända bak. Och alla som någon gång varit och shoppat parfym med mig vet hur svimfärdig jag kan bli av förmycket liksom.
Parfym är bra, inget fel på det. Men flickor överdriv inte!!!!!!

Oj det har redan blivit mörkt, det blir det fort nu ju. Mörkare tider.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0