Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Skor är livet!!

Hallå nu är jag tillbaks efter min fika och shoppingtur!
Och jag har köpt nya skor så nu mår jag supper bra!!!!

 499 kr på din Sko!!

Jag skulle ha köpt ett armband för råsabandet men dem var slut!!
Retligt jaa jag vet. Men det var väll många som vill hjälpa forskningen.
Och det är ju bra på sitt sätt. Nu måste jag nog ha lite te eller något så jag tinar upp, det är ju värkligen kallt och blåsigt ute.

 Puss och Kram!!!



Kommentarer
Postat av: sara

gillar du kaffe, te, varma drycker? kika in mitt senaste inlägg och lämna din åsikt om det jag kallar "portabelt koffein"!;)

2009-10-04 @ 17:01:47
URL: http://saralingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0