Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Sista dagen innan lovet

Hallå hur har ni det ute i landet?
Idag hade vi bara två lektioner som vanligt, idrott och Religon. På idrott körde vi skäppsbrott hahhaha. det var lite kul faktist, att springa runt där på alla saker. Det var tur att vi hjäppte Hanna att komma på det .) Det värkade som om alla hade rätt kul.

Sen hade vi Religon då. Vi skulle skriva en lapp med 10 saker som vi störde oss på, och sen vända på det liksom. Jaa jag fattade typ inte heller. Någon som fatta vad det har med Religon att göra.
Det finns några personer som jag stör mig något helt inormt på, och jag tror att ni vet villka ni är. LÄGG AV"!!!!!!


Nu sitter jag här vid dattan och har pricis gjort lite smoothie, ändast mjölk och bär, hallon och björnbär för att vara exakt.

Sen ska lillsyran på typ Haloween fest, jag har lovat att sminka henne, finnt. För Hampus kommer, hennes kille .)
Dem är bara 10, dem är så söta tillsammans :       )

smoothie

Ha det bra Söton : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0