Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Saker som jag gilar eller är stolt över i mitt liv

 Jag är snäll mor djur, har en ovanlig talang att komunucera mwd dem ( enligt andra )

                     Mitt hår
  
Mina vänner
                                        Mina betyg

                  Att jag snart tar studenten

                                                                     Att jag snart har överlevt 12 år i skolan

Att jag är en bra kompis
                                               
                                             Jag är duktig på att hitta på saker att skriva.
Jag är bäst på att göra latte

                                                     

Det är bra att göra detta ibland, vi Svenskar är så dåliga på att säja bra saker om oss själva, ocg man blir glad av att räkna upp saker som är bra med sigsjälv

       





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0