Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Kvällsblogg!

Hallå, har haft en liten hund här som har lekt med katonger, att det kan vara så roligt.
Haha

Nu har jag satt på kvällens skräckfilm, jag ska skrämma slag på migsjälv så att jag kan sova riktigt gott inatt: )
Är det bara jag som tycker om läskiga filmer?? Det känns så, hållå någon mer som tycker som jag?
Nu kom reklamen igång: )

Har sätt denna filmen måååångga gånger, den är lika bra och ruskig varje gång: )
Bra film!!








Kommentarer
Postat av: Alyssa

Haha vad det den vi såg hos dig när vi sen låg allihopp i din sängen hela natten för att vi inte vågade gå hem: )

2009-11-02 @ 16:58:29
Postat av: Sofia

Jaa Alyssa det var den: )

2009-11-02 @ 17:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0