Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Bio och shoppingdag: )

Hallå där idag vaknade jag av att några galna moppekilllar körde förbi utanför fönstret, nedrans ungar!! Komma här och väcka mig i min skönhetssömn!!!

Eftersom jag ändå redan var vaken gick jag upp och försökte att få i mig lite frukost, det gick ju bra lite te och Yoghurt eller en mejeriprodukt tillverkad av homogeniserad, högpastöriserad mjölk eller lättmjölk som syrats med levande yoghurtkultur,  enligt Wikepedia låter ju bra. Sen så tog jag med mig datan ner i soffan och försökte skriva klart min bokresention.... jag får någ läsa om boken tror jag men jaja.

Sen när det var daks för lunch satte jag igång med att steka köttbullar och koka makaroner med stuvning, jag har äntligen lärt mig det, att göra stuvning allså, jag är ett geni ( person med extrem förmåga ) eller inte: )

Sen var det daks att dra till stan på körlektion för att senare dra vidare på shoppingtur och bio. Jag köpte faktist inte något till migsjälv, helt otroligt jag vet. Köpte bara några saker till syran, säjer inte något eftersom hon läser bloggen, HEJ SYRAN, ÄLSKAR DIG!!

Filmen vi såg var iallafall helt suvären!
Gud vad jag skratta vid några tillfällen haha.
Ni måste bara se den. Hon var ju bara för go dendär haha
Julia och Julie heter den!!

Kommentarer
Postat av: sara

Tacktack!

2009-10-28 @ 12:58:47
URL: http://bitchbloggens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0