Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Studentkläning: )

Hallå vad gör ni?
Ja, jag vet att jag börjar nästan alla mina inlägg så, jag är vell amrikan i blodet: )
Jag sitter här och kollar på studentkläningar, redan sa en kille när jag berätta det för honom på MSN. Men hallå det är ju JÄTTEVIKTIGT ju. Det viktigaste beaslutet på länge!!


Jag hade halkkörning idag, gud vad jag åkte runt hehe.

- Jaa
- Hej Sofia
- Hej? Är du vaken redan?
- Jaa, jag plyggar.
- Plyggar!! du är ju för  Överambisösför ditt eget bästa, gå och lägg dig igen flicka lilla!!
- Men vad gör du uppe redan
- ÄÄ du väkte mig
- Gjorde jag?
- Nej, jag är på körskolan
- Va, klockan 7 på morgonen!! vem är det som är Överambisös?
- Jag ska ha halkkörning
- Jaha
- Men gå och lägg dig igen nu
- okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0