Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Praktik.... igen

Allså jag orkar inte bry mig om praktik just nu, orkar inte med något. Är så slut i kroppen liksom. Flickor ni får se till att jag driker riktigt mycket kaffe i veckan.

Och sen ska vi ut på praktik igen efter sommaren, och då måste man börja bry sig om det också mitt i allt. Men får inte tycka för synd om mig själv nu. Som jag skrev innan VARA LYCKLIG. Det brykar hjälpa för mig att göra en sådan när jag känner mig deppig. Kan kanske hjälpa lite nu då.

Imorgon ska vi ha hjärt och lungräddning. Mm för se hur det blir.

Nee nu vill jag sova. Orkar inte skriva mer.

Jag återkommer.

God natt!
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0