Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Men alvarligt!!!!!!!!!

Vet ni vad, idag så ringde det en tjej från någon undersökninggrej, och frågade om jag hade en telefon ( är du dum i huvudet eller, allvarligt, har jag någon telefon)

- Hallå detta är sofia
- Ja hallå deta är xxxx och jag ringer från xxxx kan jag få ställa några frågor, det går fort?
- Om det går fort jag har lite brotom....
- Okej, haR du någon telefon?
- va ( allvarligt) ja det är klart.
- Brykar du lysna på radio? ( vad har hon med det att göra? )
- Ja det brukar jag vell.
blablabla

Ja så frågar hon massa andra saker också, tillsist var jag så arg att jag sa.
Du sa jag:
- Nu har du frågat massa i 15 minuter nu måste jag gå!!! och sen slängde jag på luren.

Allvarligt vissa männikor!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0