Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Åska, regn, sol, jättevarmt

Hej på dig min vän!
Idag har varit en såndär lam dag ni vet, en sådan som bara dyker upp ibland. Vi hade projektarbete först, jag och Karro gjorde klart våran projektplan som vi har gjort om hundra gånger om den inte är tillräklit bra nu så kommer jag att döda någon, xxxxxx.

Sedan hade vi Arbetsmiljö med världens löjligaste lärare. Han ger mig kala kårar liksom. Jaa han är läskig.

Sen var det vist daks för svenska zzzz, kollade på väårldens konstigaste och lamaste film. Och då började det att åska mitt i allt. mmm jättekul.

Sen senare när jag skulle hem så hade det slutat med allt regn och buller. Tur för mig. Det var istället jättevarmt, så det gick åt jättemycket vättervatten när jag kom hem.


bye bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0