Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

kall Lördaskväll

Ja jag vet inget skriver i bloggen på jättelänge och så kommer det tre inlägg på två dagar!
Men det är väll så att när man inte skrivit på ett tag så kliar det mer i figrana när man väll börjar.

Jag bloggade runt lite idag på massa olika bloggar... och då hittade jag en låt som gjorde mig väldigt röd. Specielt efter att man har kunat läsa om att tjejen som sjöng inte har varit i så bra psykisk form. Då blir man så glad när man kan se en förändring och att hon nu är så lycklig. Underbart.

Nä fy vad det är klat nu, nu fryser jag ska krypa ner i sängen ( ännu längre ner ) och läsa en bra bok tror jag.. ni får ha det så bra'

Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0