Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

jaha så var vi tillbaka

Finns det något bättre än när man känner att det snart är vår. När man kan gå ut utan att dö av köld eller när man känner att solen värkligen värmer? Nee tror inte det, igår vad det en sådan dag. När jag vaknade så lös solen in genom fönstret och bländade mig. Och när jag kolla på termometen så visade den 10+!!

men idag när jag vakna hade solen gått in bakom målnen och det snöa igen!!! Alla vårkänslor jag hade igår är borta, vi är tillbaka igen. Om nu moder natur vill dränka Sverige i snö igen så vill inte jag vara med mer!! Jag vill ha varm och vår nu, vill inte ni?

Imorgon är det skola igen och då ska vi till stallet..

Är snart tillbaka igen

En kram med all kärlek till er

Kommentarer
Postat av: madde

sv: ellerhur! gult är sjukt fint ! :)

2009-03-22 @ 19:31:22
URL: http://ssucceed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0