Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Halvbarnet

Jag hade en hård dag på jobbet idag. Vi var tvungna att avliva en kanin. Lillmatte blev så förtvivlad och ledsen att dem fick åka till sjukhuset och ge henne lungnande. Bode kanske ha gått igenom det där med liv och död med flickan innan dem åkte, kan man ju tycka.

Sen när jag kom hem så åkte vi till stan igen för att ta festingvacsin. Ellen var lite orolig och försökte gömma sig bakom enm kudde innan vi åkte, ja hon är lite som hon är min lilla tös till syster. Men vet ni av någon konstig anledning så för bara sjuksköterskor ta sprutor på vuxna medan det måste vara en läkare som gör det på barn. Jag var tydligen något sorts halvbarn, halvbarn har ni någonsin hört något liknande? Nee inte jag heller.

Nu ska jag snart krypa till korgs tror jag. Så att jag orkar med arbetsdagen imorgon. Jag behöver värkligen sova. Godnatt.

sol
sola
sommar
sommarnatt
Solnedgången
sommarnattsdrömmar
Sommarkramar
Sandstranden
solstrålarna
saltvatten´
Sol


Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Tack för kommentaren, bättre sent än aldrig! =) Har varit på bloggala så har haft fullt upp! Är allt bra med dig? Stor kram! ♥

2009-07-08 @ 12:07:00
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0