Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

oj oj!!

Oj oj nu har vist tiden rullat iväg lite för mig igen... hur har ni haft det i jul och ny år då?? bra hoppas jag :)

Var första dagen i skolan idag.. lite bråk redan första dagen... vi flickor har en viss talang att bråka om igentligen ingenting.. en det är väll antagligen så det ska va, eller ne det är det inte men.... dem får lösa det bäst dem kan.

Jag sitter här och skriver min uppsats om Greenpeace.. måste vara klar nästa torsdag.. så för börja jobba nu tycker ni inte? Börja i lagom tid innan... det är lite typiskt mig att antingen börja för sent eller aldeles för tidigt... men nu måste jag tillbaka till arbetet... jag återkommer... hoppas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0