Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Dåligt bloggande under julhelgen

Hallå på er!!
Ja jeg vet det har varit väldigt dåligt bloggande från min sida under julen. Så jag får vell ta och slänga in ett långt inlägg nu. Jag har haft väldigt mycket att göra, datan har inte änns varit på. Annas så brykar den vara på gämt.

Jag hoppas att ni har haft en bra jul, för det har jag. Snön som nu ligger över landet gör ju att julstämningen är på topp. Nu är jag snart insnöad, hoppas bara att jag kommer ut lagom till shoppingturen imorgon.

Så vad har jag haft för mig hela julen??

Jo

23 December.
ca 10.00 frukost
Ca 11.00 A6, för att fiksa dem sista julklapparna. Det ska jag aldrig göra mer, inte dagen före för det gör ju alla andra också¨, fu tusan.
Ca 12,30 Lunch hemma.
Ca 13. 00 in med skinkan i ungnen.
Ca 14, 30 pepparkaksbak, fan jag hatar att baka pepparkaker, dem går ju bara sönder!! Och gör dem inte det så blir dem för tjocka eller för mjuka eller för brända. Fy
Ca 17,30 sinkan ut från ungnen

Ja det var den dagen

24 December
10,00 Frukost
11, 00 - 12, 00 plattning av håret, sminkning av mig och syrran, lockning av syrrans hår.
12, 10 ner till mormor.
12, 30 Mat oss mormor
15,00 Kalle Anka
16, 00 Fika
16, 00 - 17,30 julklappsutdelning.
18,30 gröt

Jaa ska jag fortsätta, nee jag tror ni fattar. : )

Ha det bra : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0