Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Sensommar

Hallå på er!!
Nu var det typ en evighet sen jag skrev,
har just gjort klart min praktik på djursjukhuset. Det var kul och jag är glad att jag fick vara där; TACK! Jag har lärt mig mycket som jag kan ha nyta av i livet. Får inte skriva något om det eftersom jag har tystnadsplikt.



Vi har gäster från Skåne denna hälgen, så jag har haft två tvillingkillar + mina syskorn att stå ut med, men dem är rätt söta så det har gått bra. Vi var i stan på förmiddagen igår, jag har kommit på att jag har väldigt dumma fötter. 38 blir för små och 39 för stort. Så det är jättesvårt att köpa skor. Det har det aldrig varit innan.
Ovh så har jag gjort en dum sak, jag har lovar syrran att gå på Alexander Ryback när han kommer till Jönköping, okej jag få väll göra det då. Han är ju faktist lite söt.

Nu är det då sensommar, snart är det vinter, nee det låter tråkigt, så för man inte säja. Mitt fönster är öppet och det är varmmt. Skönt. Det för det gärna vara ett par veckor till, eftersom jag redan gjort min praktik så är jag ledig till 14 septemper när solan drar igång igen. Nu får ni ha det så bra.

Ha en bra sensommar vi hoppas på bra väder.

Kram Sofia

 P:S: är lite stolt över den bilden så ni får den här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0