Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Ormar är fina djur<333

Måste bara skriva några meningar om ormar. Vi jobbar om reptiler i skolan och jag skulle göra min ormuppgift idag men då kom jag på att jag hade glömmt pappret jag behövde i skolan.. så får göra det imorgon.
          Jag har all respekt till dom som är rädda för ormar.. men jag tycker bara att det är synd.. ormar är mycket snälla och roliga djur ( finns undantag, men det finns det ju innom alla djurarter )
 Och när jag frågar dom jag jag känner som har ormforbi vad dom är så rädda för så såjer dom ofta att " dom kan ju bitas" men mina vänner det´kan hundar, katter, kaniner och marsvin också..  tro mig jag vet.....
Så gör mig en känst och ge ormarna en chans, det är både dom och ni värda!


   Jag och stella<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0