Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Ångest som försvann och Ediotisk uppfining

Förra veckans ångest och tvångstankar är nu helt borta.. jag mår bra igen.. det är nog Anges försänst.. tack ska du ha... Jag älskar dig.. men nu när allt är bra igen så kommer något dummt igen.... skoljoggen., det är väll inte så man får ångerst äver det pricis men nästan....Vi hade fyra hundar med oss också.. Dizzie, Sally, Jack och Chili. Det blir lite roligare med dom med.. men jag Hanna och  Karro kom lite efter med Sally och Jack, men vad gör det vi skulle ju bara gå. Det regnar ju som f:n innan vi skulle gå men sluta sen men då var vi redan blöta.  MEN
Vad är det för ediot som har kommit på att alla skolelever en gång varje år ska springa skoljoggen!? Det finns bätre sätt att samla in pengar på än att tvinga svenska ungdommar att springa i össregn så att alla blir sjuka. Ha en insamling men varför ska man springa? Föresten så är det typ ingen som springer ändå. Det är korkat!! 
     Som sakt vi skulle springa skoljoggen idag.. så typ tre  fjärdedelar av klassen var borta. Och det regnade... finnt.. men vi. Det var kalt så kommer säkert att bli sjuk..  

Sen när jag kom hem så skulle jag göra min uppgift om reptiler.. men jag smart som jag är hade glömt papprena, så jag cyklade till skolan och hemtade dom, skulle göra något kort men bra som Linda sa, ja det blev bra men inte kort hah. Ha det bra

 ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0